שולי רנד וצופית גרנט : למה שירי קופפרברג ולירן לוי הגיעו בנפרד? | עומרי חיון / רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם.

הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; סכנין נקנס×
סכנין נקנס×" על תקלת שלטי ×"פרסום מול ×'"ש - ספורט 5 from www.sport5.co.il
מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' .

רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. הוא היה חוזר בשאלה חתיך ובוגר בית הספר למשחק ניסן נתיב, הוא כיכב בסרטים כמו  . לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . שולי רנ×
שולי רנ×" על ×"×"יתר לשאת איש×" שניי×": "אני רוצ×" לצאת לחופשי from images.maariv.co.il
החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; הוא היה חוזר בשאלה חתיך ובוגר בית הספר למשחק ניסן נתיב, הוא כיכב בסרטים כמו  . בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' .

החתונה של צופית גרנט ושולי רנד.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות .

לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; הוא היה חוזר בשאלה חתיך ובוגר בית הספר למשחק ניסן נתיב, הוא כיכב בסרטים כמו  . המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. צפו: לי×
צפו: לי×"יא ×'רינר, ×"× ×" אינטרנשיונל, קיי לונ×' ועומרי חיון from www.omritv.co.il
בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות .

בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. הוא היה חוזר בשאלה חתיך ובוגר בית הספר למשחק ניסן נתיב, הוא כיכב בסרטים כמו  . המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

שולי רנד וצופית גרנט : למ×" שירי קופפר×'ר×' ולירן לוי ×"×'יעו ×'נפר×"? | עומרי חיון / רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .